Ett kontaktpunkt for alle dine servicebehov - vi koordinerer alt for deg
Som totalleverandør koordinerer vi alle tekniske fag og produkter under én serviceavtale
Vi benytter godkjente og sertifiserte teknikere fra de ulike produsentene, men all koordinering og administrasjon skjer gjennom Drako. Dette sikrer kvalitet og gir deg enkelheten av ett kontaktpunkt.
Vårt unike servicesystem gir deg og vårt servicepersonell tilgang til en avansert portal for administrering og rapportering. Alt utstyr under serviceavtale merkes med unike Drako-ID merker.
Hvert utstyr får et unikt serienummer og QR-kode
Kunder og servicepersonell får tilgang til samme system
Se planlagte og utførte serviceoppdrag i sanntid
Kundeportal Dashboard
Skjermbilde kommer her
Enkel oversikt over alle dine serviceavtaler, utstyr og kommende serviceoppdrag. Alt du trenger på ett sted.
QR-kode Scanning
Skjermbilde kommer her
Serviceteknikerne skanner QR-koden på utstyret og får umiddelbar tilgang til teknisk informasjon, servicehistorikk og instruksjoner.
Servicerapporter
Skjermbilde kommer her
Automatisk genererte rapporter med bilder, målinger og anbefalinger. Få umiddelbar tilgang til hva som ble gjort og eventuelle funn.
Serviceplanlegging
Skjermbilde kommer her
Systemet knytter hvert produkt til riktig teknisk personell og planlegger automatisk service basert på produsentens anbefalinger og din avtale.
Se alt som skjer
Raskere service
Rett person til rett jobb
Forebygg problemer
Kontakt oss for en skreddersydd serviceavtale med Drako-ID systemet inkludert
Vi kommer gjerne på befaring